>Dags för en formbild.

>Då var det dags för en formbild igen.

Vikt 72,7kg
Kroppsfett 17%

Ingen märkbar skillnad mot för förra kortet tycker jag. Möjligtvis lite bättre på magen. Jag har ju promenerat rätt så mycket på slutet och lagt om kosten men det har inte synts något på vågen. Lite tråkigt att det inte syns, men de är bara gilla läget och fortsätta jobba på.

Är i en liten svacka just nu med en kropp som säger ifrån lite. Små ont lite här och där samt bristande motivation ibland. Eller egentligen så är det inget fel på motivationen, jag blir bara less när jag inte kan göra det jag ska göra för att jag har ont, som tex i underarmarna. Där har jag haft problem nu i ca två veckor och de påverkar mig i alla dragövningar vilket är väldigt tråkigt. Vaderna har börjat spöka igen vilket inte alls är bra! Jag har helt enkelt tagit mig i kragen och sagt åt mig själv att vila lite nu. Vilade igår och blir vila idag också. Imorgon får jag se hur det känns. När jag äntligen börjar komma upp i träningstid igen så slår det tillbaka på en… Dom senaste 30 dagarna så har jag snittat 1h 20min träning per dag. Det är inklusive 6 vilodagar.

Summering:
Ca 9 timmars träning per vecka
1h 20min per dag i snitt
24 / 30 dagar med träning de senaste 30 dagarna.

Skador/känningar:
Vader
Underarmar

Kör ändå hårt efter mitt eget motto!! Jag ger inte upp, jag bara ser till så att jag kan fortsätta träna hårt senare istället för att åka på en skada och vara borta en längre tid istället.

Never Give Up!

2 thoughts on “>Dags för en formbild.

  1. Anonymous skriver:

    >Provat använda dragremmar för underarmarna? Även om det kanske inte hjälper från spökena så ger det ett ordentligt stöd. Rekommenderar även underarms lindning för tryck övningar om det spökar på dem med, de har hjälpt mig något offantligt!

    För vader vet jag ärligt talat inte, möjligtvis att du stretchar vristen innan du gör något hårt med den.

    Aja! lycka till! spännande blogg förresten! 🙂

  2. Jens skriver:

    >Remmar används men gillas ej. Föredrar att träna utan remmar. Men den senaste tiden, under bulken, har jag använt remmar för att jag ville kunna fokusera och lägga vikt på just den muskelgrupp som övningen avser istället för att bli begränsad av greppstyrkan.

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.