To do för att fixa the goddamn kropp!

Jävla axel säger jag bara. Kunde inte köra allt som var på passet idag. Men jag körde något hela tiden alla fall. Det är huvudsaken.

Jag har länge haft något skit i axeln som jäklas med mig. En inklämning av något slag när jag håller armarna rakt upp och framförallt när jag får ett drag eller ett tryck i ändläget bakåt. Idag blev det lite för mycket. Gjorde svinont helt enkelt. Kunde säkert ha fortsatt under passet med övningarna men jag är jäkligt glad att jag lyssnade på den där knivskärande smärtan i axeln. Har nog så ont nu. Vem vet hur det hade varit om jag fortsatt?!

Nu är det fasen i mig dags att ta tag i dessa problem jag har så att jag kan träna på så som jag vill och önskar!

Saker som skall åtgärdas utan inbördes ordning är:

  • Vänster axel inklämning
  • Båda axlarna stela
  • Höger höftböjare
  • Höger ländrygg
  • Vänster ben ska bli lika långt som höger (hör ihop med höftböjare och ländrygg)
  • Vader, båda. Extremt korta och väldigt känsliga för belastning. Lite hopprep och jag har ont som fasen i dom sen.Bröstmuskler, tighta.
  • Hamstrings korta

Det är nog allt, just nu. Usch vilken lång lista. Helst skulle listan ha varit tom. Men nu är det inte så. Bara börja jobba med det! Detta får vara mina mål just nu. Fixar jag inte de här kommer jag inte kunna träna och sätta upp andra mål så detta är mina mål.

fix-it

Kommentera